Науково-методична проблема

«Забезпечення всебічного розвитку дитини як особистості, її нахилів, здібностей і талантів у процесі навчання і виховання»

Основні напрямки реалізації:

Øзабезпечення теоретичної та психологічної готовності педагогів до впровадження наукових ідей, концепцій, сучасних новітніх технологій;

Øстворення умов та прищеплення інтересу до самоосвіти;

Øприщеплення смаку, інтересу і вміння займатися творчою діяльністю;

Øпідвищення рівня педагогічних знань, вдосконалення педагогічної техніки;

Øформування стійких професійних поглядів і цінностей;

Øвиявлення, узагальнення й поширення передового педагогічного досвіду творчо працюючих вчителів.

Методична робота

Методична робота в школі – спеціально  організована

діяльність педагогічного колективу, що створює умови для підвищення майстерності педагога. Вона зв'язує в єдине ціле всю систему роботи в школі.

Основні напрямки методичної роботи:

  • —ознайомлення та вивчення нормативних документів МОН України;
  • —надання реальної і конкретної допомоги педагогам у підвищенні їх професійної майстерності, органічне поєднання професійних знань з практичними уміннями та навичками, які поряд з високими моральними якостями необхідні сучасному вчителю;
  • —пошук оптимальних шляхів підвищення результативності уроків;
  • —покращення роботи з обдарованими дітьми;
  • —вивчення та впровадження нових освітніх технологій у навчально-­ виховний процес.
Основні форми проведення методичної роботи:
засідання методичних об’єднань;

—взаємовідвідування уроків і позакласних форм роботи із школярами;

—творчі зустрічі з колегами по фаху;

—відкриті уроки;

—методичні оперативні наради;

—лекції, доповіді, консультації, інструктажі, практичні заняття тощо.